negativ Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 -noen erfaringer med slike ebay kit? -hvor hentes oljen til turboen og hvor skal den i retur? -Må motor i grove trkk åpnes og senke comp,eller funker det greit uten bare man ikke lader så mye? -hva effekt kan forventes av en 325 med ettermontert ebay kit?? takk for svar og tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sta1n1 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 1. Ebay turbokit er noe kina jalla dritt som etter min og sikker andre sin erfaring ikke noe å satse på, veldig typisk at grenrør sprekker på disse kitene. Turboen som følger med er også av samme kvalitet og har enn ustabil levetid. 2. På min gamle bil så ble oljen hentet inn fra oljefilter huset. Returen går i bunnpanna, her er det også noe spesiellt som må gjøres som sikker noen andre kan svare på. Mener å huske at enn måtte bruke nokså stor inner diameter på slangen på returen. 3. Senking av komp er nok til å anbefales, om det er som noenlunde holdbart uten å senke har eg ikke peiling på. 4. Kan vell forvente og få 300hk +- Dette er mine erfaringer, ikke skyt meg viss eg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Ebay kit er ikke nødvendigvis jalla kit! Jeg handlet turbokit fra ebay til en civic vti jeg hadde,det var et veldig bra kit. Turbo,dumpventil,manifoil og motorstyring var fra GREDDY,intercooler var fra PRECISION,slanger,rør og dyser vet jeg ikke produsent på. Men dette er jo kjente merker og sånne kit er veldig bra. Men det er jo seff noe skikkelige jallakit der ute også. Ta kontakt med selger og hør hva merke det er på turbo,manifoil osv. Ta en titt på dette her!!! http://www.qwt.no/storefront.php?pid=4406 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sta1n1 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Ebay kit er ikke nødvendigvis jalla kit!Jeg handlet turbokit fra ebay til en civic vti jeg hadde,det var et veldig bra kit. Turbo,dumpventil,manifoil og motorstyring var fra GREDDY,intercooler var fra PRECISION,slanger,rør og dyser vet jeg ikke produsent på. Men dette er jo kjente merker og sånne kit er veldig bra. Men det er jo seff noe skikkelige jallakit der ute også. Ta kontakt med selger og hør hva merke det er på turbo,manifoil osv. Ta en titt på dette her!!! http://www.qwt.no/storefront.php?pid=4406 Hehe, du skal være heldig om du finner ett turbokit på ebay til bmw som er satt i sammen av slike kjente merker var ihvertfall slik for 1 år siden men har truna på det du linket til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå