trmyhrer Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Hallo. Jeg har en 94mod 520i 24v, som jeg syns det er litt dårlig lys på. Tåler lykter og bryter og slik at jeg setter inn 100w pærer????
Jan S Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 100w er ikke å anbefale. Prøv heller Osram Night Breaker eller lignende "super" pærer. Det kan også hende at reflektorene begynner å bli dårlige.
kbpE30 Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 ganske simpelt. du brenner reflektorer. holder seg bra en stund. men så merker du at lysene blir gule
todleif Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Koster ikkje allverden for nye reflektorer . Er det nærlys eller fjernlys som er problemet?
trmyhrer Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 det er nærlys som jeg syns er dårlige
todleif Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Kan være mykje dritt der og. Er åpning imellom glass og reflektor. (separate deler) Er berre 3 skruer ifra motorrommet for å ta ut reflektor. Men ikkje bruk noko anna enn rennende vann på reflektorene. Belegget i reflektorene tåler ikkje mykje!
Glennski Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Å bruke 100W pærer vil du ødelegge reflektorene som nevnt over og ledningsnettet vil brenne opp til slutt. Å øke med det dobbelte i effekt på et 12V anlegg resulterer i veldig høy strøm i forhold til det ledningene er beregnet for. 50W originalt blir ca 4,1A 100W blir 8,3A Med andre ord, dobler du effekten, dobler du strømmen som går i lederene, og de vil til slutt smelte. Ikke å anbefale! Kjøp heller et xenonkit og du vil se STOR forskjell! Bare husk å ta de ut før en eventuell EU-kontroll da dette blir 2'er feil på de fleste verksteder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå