Kenni Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Noen som har efaring med overhaling eller skifte av servopumpe? Jeg fikk fiksa vannpumpe og termostat i Frankrike og der greide bavianene å slå hull på oljetank for servo oljen. Dette resulterte i at det er kommet plastpartikkler ned i systemet som igjen har resultert i ulyder i servoen. Har vært inne på tanken om det er så enkelt at jeg skrur av pumpen å renser denne for eventuelle plastpartikkler som har kommet inn i systemet, men vet ikke om det er så enkelt. Noen erfaringer?
TheBirg Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Kjøp brukt pumpe og bytt. Helt OK jobb det. Overhaling vet jeg ikke om noen utfører.
teddybjørn Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Hei Tror jeg har pumpe hvist du trenger
Kenni Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Takk for tilbudet. Tror jeg går for en ny hos Schmiedmann. 1500,- for en ny pumpe der. Høggere her i Norge skal ha mellom 1000-1500,- for en brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå