impulzive Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Hello folkens! Jeg er ny her på forumet og vil presentere meg som Robin, stolt eier av en Le Mans Blue BMW 120D Coupè 2009. Har hatt bilen ett år nå og er utrolig fornøyd, men det begynner å krible i styling/tuning-fingra! =) Ting som er gjort: Tak dekket i 3M karbonfiber folie. To-tonet frontrute. Nitro max 18" felger Ting som skal gøres: Karbonfiber spoiler (bestilt) Karbonfiber diffuser (bestilt) Fjerning av lyddemper + ny endehale med dobbelt utløp (bestilt) karbonfiber speildeksler (bestilt) Matt svart grill (Bestilt) Fabrikkering av karbonfiber frontsplittere (Lage selv, påbegynt) Digital trimming/chiptrimming Performance bremesystem Karbonfiber panser Sport luftfilter Evt. dekke resten av bilen med matt svart folie. Bilder kommer snart
Morgan GS Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Hello folkens!Jeg er ny her på forumet og vil presentere meg som Robin, stolt eier av en Le Mans Blue BMW 120D Coupè 2009. Har hatt bilen ett år nå og er utrolig fornøyd, men det begynner å krible i styling/tuning-fingra! =) Ting som er gjort: Tak dekket i 3M karbonfiber folie. To-tonet frontrute. Nitro max 18" felger Ting som skal gøres: Karbonfiber spoiler (bestilt) Karbonfiber diffuser (bestilt) Fjerning av lyddemper + ny endehale med dobbelt utløp (bestilt) karbonfiber speildeksler (bestilt) Matt svart grill (Bestilt) Fabrikkering av karbonfiber frontsplittere (Lage selv, påbegynt) Digital trimming/chiptrimming Performance bremesystem Karbonfiber panser Sport luftfilter Evt. dekke resten av bilen med matt svart folie. Bilder kommer snart Høres tøft ut dette Velkommen .
impulzive Skrevet September 4, 2010 Forfatter Skrevet September 4, 2010 Da er tuning bestilt! Ultimo har ordnet med oppgraderingen som gir 209hk og 400NM. Delene som er bestilt skal komme til uka, så da blir det nok litt montering. Har vært dårlig vær, så bildene har uteblitt, men regner med å ta noen etter delene er montert.
Just-turbodiesel Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 210 hk i en 1-serie?!?!?!? jævla kamikaze-pilot! hehe Det blir artig.. det må gå styggbra
in2you Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Dette kan jo bli veldig gøy! Venter spent på bilder eg
impulzive Skrevet September 4, 2010 Forfatter Skrevet September 4, 2010 Nedtur! Hadde litt 3M karbonfiber vinyl igjen etter å ha lagt på taket, så jeg prøvde meg på å dekke speildekslene med vinylen. Gikk veldig bra en stund, men stopped opp da jeg skulle ta det spisse hjørne som peker inn mot bilen. Gikk ikke rundt hjørne uten å krølle seg Jaja, får vel gå til innkjøp av deksler alikvell;)
impulzive Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 Da er Ultimo tuningen på plass og instalert Tok en liten prøvetur og merker forskjellen! Utrolig bra drag og litt raskere ut fra blokka! Får teste litt mer før jeg sier meg endelig fornøyd:) Diffuseren kommer i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå