rakett Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 hei. Har en e30 preface 320 som drukner i bensin. Er så ille at når jeg tar av bensinpumpe releet går den i 5 sekunder på all bensinen den har fått for mye, Så kan jeg plugge inn relleet ett sekund og ta det ut igjen, og da går bilen nye 4-5 sekunder. Hvis jeg lar releet stå i slik at pumpa gir bensin hele tiden, surner den ØYEBLIKKELIG og stopper. Helt umulig å få igang. pluggene blir helt gjennomvåte av bensin. Hva kan dette være, hvordan fikser jeg dette? Hjelp Er SVÆRT taknemmelig for
Towwy Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Har du en slik kaldstartventil? Isåfall sjekk den, hadde samme problem en gang.
rakett Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 takk for fornuftige forslag. Har vært innom tanken om at bensintrykksregulator og dyser kan være feilen. Noen som har noe erfaring med å få testet/ fikset dyser? Hvis dysene har hengt seg opp i åpen stilling, hvordan får jeg ordnet det? towwy: jeg har sånn ventil ja. Den har jeg justert og herja med, kan justere lufttilførselen på tomgang med den ene ventilen der.
KKise Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Prøv å dra av ledningene til dysene, om motoren fortsatt druker er det selve dysene, og om de bare åpner når du ledningene koblet til så er det en leif et eller annet sted som andre her foreslår.
Morty999 Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 jeg tipper def bensintrykksregulator... att den er stengt og mater på 8-9 bar bensintrykk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå