HMW Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Har montert B8 og HR på bilen. Ble noe lavere foran, kanskje 2,5 cm. Regner med den var litt sammensunket fra før Uansett.. merket på første turen at i krappe høyresvinger med riktig vinkel på veien så kom det en dunkelyd som ikke var spesielt hyggelig. Tok bilen på bukken igjen og kikket.. fant ikke noe sted det hadde slått borti. Når jeg derimot satte den på bakken igjen og kikket under fikk jeg se at det var liten klaring fra stabstaget og opp til drivaksling. Løftet bilen opp og fant ut at "hodet" på klemringen til mansjetten på drivaksling hadde dunket nedi stabstaget. Ikke bra! Har noen vært borti dette? Lurte på å sette på lengre stablinker, noe som vil flytte staget litt unna og fikse problemet. Evt. forlenge de jeg har. Var dårlig foringer på staget så det hadde nok flyttet seg såvidt sidelengs og gjort så problemet oppsto kun på venstre side. Disse er bestilt og blir byttet til helgen. Synes uansett det var noe trangt der! Har selvsagt klemt ned hodet på ringen og tjent noen mm der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå