CaS_E34 Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Driver nå med installasjon av el-ruter i BMW en min som orginalt barre har sveiv... Lurer på om noen har gjort dette før..? Det er orginale El-heiser og jg har koblet alle opp til det eksisterne nettet. Det er ut for meg som at alt av El-nett er lagt ferdig ut til dører, altså at det hele interne nettet er OK. Men spørsmålet mitt er egentlig, trenger jeg og montere reler og relemoduler? Fordi når jeg trykker på bryterene så skjer det ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 har du huska å koble til "bryterne" i dørene bak? disse må på for å få igang de bak. jeg trengte ikke noe flere rele eller relemoduler på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS_E34 Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Hmm, kanskje. Er det lukka system? slik at ingen av vinduene vil fungere uten å ha koblet til begge bryterene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=8 Her har du oppskriften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS_E34 Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Takker! Den siden der er til stor hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Bare hyggelig:) Gjorde denne operasjonen for mange år siden med vanlig koblingssjema. Er et litt spesielt prinsipp på dette originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå