Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

Ta av alle listene. vær forsiktig så du ikke bruker skrutrekker å presser mot taket. det blir det bulker av:/

matt ned med pussepapir. (ikke for groft så du lager riper som blir synelig) legg ett lag med grunning. puss over med ett endafinere pappir. (1200våt) legg 2 tynne lag med matt svart lakk. (den på europris funket bra for meg:) heng hjerne opp med en fiske krok å tråd, sånn at du kommer til på baksiden loksom:P

funker fint som snus:D

ble sånn på min.

7mjg0h0308vs573tm3xv.jpg

Skrevet
Ta av alle listene. vær forsiktig så du ikke bruker skrutrekker å presser mot taket. det blir det bulker av:/

matt ned med pussepapir. (ikke for groft så du lager riper som blir synelig) legg ett lag med grunning. puss over med ett endafinere pappir. (1200våt) legg 2 tynne lag med matt svart lakk. (den på europris funket bra for meg:) heng hjerne opp med en fiske krok å tråd, sånn at du kommer til på baksiden loksom:P

funker fint som snus:D

ble sånn på min.

7mjg0h0308vs573tm3xv.jpg

aha ikke dumt. takk for tipset:)

Skrevet

Beste e og få de brennlakkert,koster ikke mange kronan,lakk vil slippe med tiden,og brennlakkere du så slipp du og slipe og,og det flasser ikke av,prøvd og lakker sjøl,hell ei lita stund,

Skrevet

De er jo pulver lakka/ brenn lakka org. Så ja det er nok det beste. Men om du pusser godt, bruker syre grunning og grom bil lakk med matta middel, så sitter det nok en del år det også.

Skrevet
Hmm den operasjonen der blir vel dyrere enn og levere de til brennlakkering vil æ tro....

Gjør nok det. Ikke alle som har pulverlakk verksteder rundt i nærområdet kansje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...