bmw kjetil Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 hvis noen har takrennelister og listene rundt framruta så skrik!
bmw kjetil Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 lakker selv;) holder krommen på lakken da?
Toralfen Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Ta av alle listene. vær forsiktig så du ikke bruker skrutrekker å presser mot taket. det blir det bulker av:/ matt ned med pussepapir. (ikke for groft så du lager riper som blir synelig) legg ett lag med grunning. puss over med ett endafinere pappir. (1200våt) legg 2 tynne lag med matt svart lakk. (den på europris funket bra for meg:) heng hjerne opp med en fiske krok å tråd, sånn at du kommer til på baksiden loksom:P funker fint som snus:D ble sånn på min.
bmw kjetil Skrevet September 21, 2010 Forfatter Skrevet September 21, 2010 Ta av alle listene. vær forsiktig så du ikke bruker skrutrekker å presser mot taket. det blir det bulker av:/matt ned med pussepapir. (ikke for groft så du lager riper som blir synelig) legg ett lag med grunning. puss over med ett endafinere pappir. (1200våt) legg 2 tynne lag med matt svart lakk. (den på europris funket bra for meg:) heng hjerne opp med en fiske krok å tråd, sånn at du kommer til på baksiden loksom:P funker fint som snus:D ble sånn på min. aha ikke dumt. takk for tipset:)
Marius_e30 Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 silkematt lakk blir tilnærmet orginalt
manta-a Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Beste e og få de brennlakkert,koster ikke mange kronan,lakk vil slippe med tiden,og brennlakkere du så slipp du og slipe og,og det flasser ikke av,prøvd og lakker sjøl,hell ei lita stund,
M3 Yngve Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 De er jo pulver lakka/ brenn lakka org. Så ja det er nok det beste. Men om du pusser godt, bruker syre grunning og grom bil lakk med matta middel, så sitter det nok en del år det også.
manta-a Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Hmm den operasjonen der blir vel dyrere enn og levere de til brennlakkering vil æ tro....
M3 Yngve Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Hmm den operasjonen der blir vel dyrere enn og levere de til brennlakkering vil æ tro.... Gjør nok det. Ikke alle som har pulverlakk verksteder rundt i nærområdet kansje.
manta-a Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Hehe ja det tenkt æ jo itj over M3 Yngve=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå