zorry Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Hei, Jeg har en BMW 5serie E39 96' automatgir, som jeg for tiden har fått problemer med. Kan veldig lite om bil generelt. Utifra hva jeg har skjønt går bilen i nødmodus, dette har nå skjedd 4 ganger. (Bilen stopper nesten helt opp, og kan kun kjøre i ca 10 km/t, helt til jeg skrur av tenningen, venter ca 10 sekunder, og starter den igen, så fungerer den greit) Jeg har i tillegg prøvd å forhøre meg via bekjente, som mente dette kunne være at det var noe galt med girkassen. Bilen fungerer ganske greit til vanlig, og dette skjer hittil ikke så ofte. Første gangen det skjedde var i begynnelsen av Juli. Jeg lurer derfor på tips og råd, på hva som mest sansynlig må gjøres. Hva prisen eventuelt blir på dette. Og naturligvis om det kanskje er noe helt annet som kan være problemet.
dejavu Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Det er trolig lite du kan gjøre selv. Kjør til et verksted,og la de ta en diagnose. Hei,Jeg har en BMW 5serie E39 96' automatgir, som jeg for tiden har fått problemer med. Kan veldig lite om bil generelt. Utifra hva jeg har skjønt går bilen i nødmodus, dette har nå skjedd 4 ganger. (Bilen stopper nesten helt opp, og kan kun kjøre i ca 10 km/t, helt til jeg skrur av tenningen, venter ca 10 sekunder, og starter den igen, så fungerer den greit) Jeg har i tillegg prøvd å forhøre meg via bekjente, som mente dette kunne være at det var noe galt med girkassen. Bilen fungerer ganske greit til vanlig, og dette skjer hittil ikke så ofte. Første gangen det skjedde var i begynnelsen av Juli. Jeg lurer derfor på tips og råd, på hva som mest sansynlig må gjøres. Hva prisen eventuelt blir på dette. Og naturligvis om det kanskje er noe helt annet som kan være problemet.
RaymondJ Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Kam eller veivsensor? Sikkert noen i nærheten av deg som kan ta en kjapp diagnose for noen hundrelapper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå