maartn Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Hvor har de gjort av oljetempen på nyere bmw? Ser det er samme instrumentet i E90 osv. Finnes det en plass jeg har gått glipp av? Martin
aottesen Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Den kan du lese ut via den skjulte OBC-menyen.
maartn Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 Tuller du med meg? Hvorfor i alle dager har de lagt noe så vesentlig som oljetemp skjult? Merkelig. Jeg regner med den sier i fra hvis den blir for høy. "Warning: babybmw.net is not responsible for any damage done whilst accessing this menu. Be careful - if you are not sure what an option does - do not use it." Den der er litt kjip.. er det noen vits i å gjøre dette? Kan ikke drive å gjøre det der hver gang for å lese av temp'en akuratt.
aottesen Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Antar det kommer opp en gul eller rød varseltrekant om temperaturen blir for høy, eller om noe går galt... Slik jeg har forstått det, så er det over og ut for en dieselmotor i det den koker uansett, så det er vel bygget såpass bra at det ikke skjer.
håkon_w Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Det er vel ikke oljetemp, men heller vanntemp. forøvrig håpløse greier.
maartn Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 Ja, det er vanntempen selfølgelig. Ja, rart de ikke har en liten måler. Jeg liker ikke at jeg ikke kan se tempen. ;P
Tore_S Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Hvor har de gjort av oljetempen på nyere bmw? Ser det er samme instrumentet i E90 osv. Finnes det en plass jeg har gått glipp av? Martin på min 525da F10 er det olje temp måler isteden for måler på kjølevannet....
aottesen Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Smart..!! Mye bedre å vite hvor varm oljen er enn vannet! Men, jeg syns det er grusomt frustrerende å ikke vite til enhver tid hvor varm motor er. Spesielt siden man vet at disler bruker lengre tid på å bli varm enn bensinmotorer - når kan jeg gi på liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå