beianmotorsport Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 er det noen fra trøndelag/møre området som har god peiling på elnett i bmw e34 og andre tekniske data som har kunnet tenkt seg litt kveldsarbeid?? har en 93 mod e34 520i touring som jeg har satt en s38b36 motor i og byttet hele elnettet i bil til 93 mod m5 touring nett.. men noe er blitt feil. så prøvde jeg å bytte elnett fra sikringsboks og ut i motorrom fra en 89mod 525.. men det ble ikke noe bedre.. å nå er jeg dritt lei å vurderer å skyve hele dritten nedi fjæra.. men prøver et siste forsøk på å sette bort bilen til noen som har god peiling å ønske om å tjene noen kr.. send en pm om dette er aktuelt og du har god peiling. pris diskuteres på pm eller over tlf. bilen fraktes selfølgelig dit det trengs.. håper noen seriøse kan hjelpe meg med dette.. mvh espen onsøien tlf 94194645 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Ingen som er flinke og int. I å tjene noen kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå