øyvind bp Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Kjøpte meg en e 34 touring hvor den ene høytaleren bak er sprengt. Tror det er 5,25 tommer. Noen som vet hvilke merker som passer rett inn? Noen annbefalinger? Kan gjerne få noen med bedre fyldigere lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 pioneer er jeg selv fornøyd med, prøvd en del forskjellige merker.. mine erfaringer er at du skal ligge unna blaupunkt, alpine og liknende.. syns pioneer spelær best til den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Ok, noen tips til hvor man burde handle disse høytalerne? Og passer de rett inn? Har sett det sitter alpine høytalere foran, men det sitter originale bak hvorav den ene er sprengt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krtors Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Disse har jeg, spiller meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Hve er de to små greiene som er avbildet sammen med høytalerne? Diskanter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Hve er de to små greiene som er avbildet sammen med høytalerne? Diskanter? Ørepropper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå