bmwe34t Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 tenkte eg sku lage meg en liten trå om 525 en eg skal bynne å puske litt me.... va å henta 525i i dag.. 88modell alpinhvit soltak stor kjørekompjuter så og si strøken innvendig og i veldig bra teknisk stand.. utvendig e d litt arbeid bilen har stått ubrukt i 3 år og stått ute så den bær preg av det men ikke noe alvorlig... blei faktisk overaska over kor bra den va å kjøre... bilen va levert ny me anna diff en d som e normalt. blei sakt d va en diff fra 535i men det e eg ikke sikker på.. den har i alle fall sperre fant eg fort ut etter en liten test tur 2 tima etter bilen blei kjørt inn i garasjen så sto vist maskinisten på gulvet.... skall i morgen hente en til 525i med en liten front skade og alt for mye rust... denne har m50b25 motor så da kan dok jo regne ut skjøl koffør m20 motoren står på gulvet nu... måtte filme litt av prøveturen før man bynte å skru
bmwe34t Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 i dag blei d ikke gjort nå me 525 en... delebilen blei heller ikke henta.. blei montering av motor i cross bilen til en kompis og fikk den gjort klar til helga...
bmwe34t Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 ja da hadde man jo fått gjort bra i dag... vært å henta en e30 318i grei bil egentlig.. men mye små bulka... overaskanes lite rust på den..... og fikk henta e34 525 en som skal donere bort hjerte til kvit e34`a... ' denna bilen skal hugges så her e d murlighet før å få kjøpt nå dela vist d e nån som treng.. e bare å spørre om du treng nå så fikk man klar cross bilen til en kompis å fikk prøvd den litt.. så fikk man malt den å lasta den opp... så nu skal eg bare pakke i bilen å så e d ei kanon helg me bilcross i vente..... trekk vogna mi klar for tur.... den e forøvrig til salgs
bmwe34t Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 har bruk før e30 delebil. og gir kasse til e34 om nån har
bmwe34t Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 da e hugginga av den røde e34 en starta så skrik ut om d e nå dok treng.... 525ia.. automat kassa virka veldig fin.. girte pent.. nu skal d sies at eg bare har kjørt en kilometer me den da.. men den virka bra... gått 210000km
bmwe34t Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 da va d bynt å bli litt framgang i ting etter alvorlig mye bil handling di siste uken.... nu e motoren som skal inn i kvit bmw'n klar til montering... utrulig kor vanskelig en sånn enkel operasjon blir når man hinke rundt på krykke... men d går...
bmwe34t Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 nei desverre.... motor å gir e d dårlig me... men ellers har eg mye dela til salgs
bmwe34t Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 henta en 89mod 2 dørs e30 316 i dag.. denna trur eg at eg ska fixe opp litt å ha til kose bil. bilen e så å si rust fri å me 180tusen på telleren. såg faktisk meget bra ut. liten bulk i ei dør å litt medtatt lakk etter den har stått ute uten tilsyn litt for lenge.. nån som vet ka som må byttes før å sette m20 motor i denne??
bmwe34t Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 ingen som kan svare på om forstilling må byttes før å få m20 ned i???
bmwe34t Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 fjære'??? koffør? så traversen e lik?
bmwe34t Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 kan eg bruke gir kasse fra 316 på m20 motoren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå