vicky81 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Hei folkens! Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg bytter ratt på min E60? Har endelig fått kjøpt et M-ratt med airbag som jeg vil montere i bilen min. Setter stor pris på hjelpen. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 kan kanskje være greit å sjekke på realoem.com så får du opp tegning. Du må løsne skruene på baksiden av rattet så får du av dekselet over airbaggen. Så skru av airbaggen da skal du se skruene som fester selve rattet. Da er vel resten plug&play.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Takk for hjelpen, veldig kjekk side:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptSlow Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Jeg vurderer også å bytte ratt. Var dette en enkel jobb? Og hvor fikk du tak i M-rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Et lite tips... ta av batteriet før du kobler av airbag... Da slipper du feilkoder som må slettes med diagnose. Har byttet på min og det gikk veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 viewtopic.php?f=1&t=141396&hilit=+ratt Bla litt nedover så er det noe bilder og litt info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Noen da som har et e60 ratt med varme til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 har m ratt fra en e61 til salgs. 06 mod. ikke airbag eller knapper. ligger bilde på salgs delen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 kan du bruke knappene og airbag fra ett sports ratt? og er m-rattet mindre enn sports rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå