E34_forever Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Eg eg på jakt etter ein delebil. Vis den har mykje utstyr/bra stand er eg villige til og betala opptil 10000kr rundt om. Eg blir glad om bilen har(ein eller flere av): -Air Condition/klima. -Interiør av et eller anna slag. -2 dører(coupe) -325IX. -2.3 eller 2.5 motor. Dette er ikkje absolutte krav, mn eg betaler selvsagt for de eg får. Bryr meg ikkje noke om at: -Motoren ikkje svive. -Ikkje registrert. -Importert(eller uregistrert av anna grunn). -Trenge ikkje nødvendigvis væra motor i den. Bilder er ikkje dumt. Svar på her, PM eller 93093107, eller andrej.dobrev@gmail.com
E34_forever Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 La tenke ein dag eller to. mn kan nok by litt meir en de budet du har. Va ikkje heilt den delebilen eg va på jakt etter, mn alikavell veldig interressangt. pga god stand på de utvendige. Frista meg og henta an i helga eller noe sånt. tenke tenke.
handsome Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Bare gi ett bud så ser vi! Klarer alltid og ordne noe Veldig bra utgangspunkt for å bygge banebil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå