bmw520 Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Huff, byttet motor i sommer og den har fungert greit til idag 0209. Men idag tidlig når jeg skulle reise, så startet den med fjusking og gikk urent, den stoppet av seg selv etter noen sek, d ble til at jeg måtte holde den på gassen, den gikk på tomgang når den ble varm, men går ikke rent, ikke er d sånn der spesielt gått drag i den lengere heller. d var minus grader inatt, så d er første gang jeg startet den ved ca -1 grad. Men i og med jeg ikke er hjemme nå, så for jeg ikke sjekket så mye ennå, men håper nå på at noen har vært borti dette, og eventuelt vet hva dette er
bmw520 Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 lampa som viser ei dyse på instrumentet lyser også.
peder87 Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 du får ta en diagnose på bilen. er en feil i motor systemet når den lampa lyser
bmw520 Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Jepp, skal få gjort d så fort som mulig.
bmw520 Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 Da er diagnose tatt, d var dyse 4, den med ledning, føleren i den var defekt, den er nå bytta, lampa har slukket, motoren starter som den skal igjen, men den rister, går ujemnt på tomgang, men såpass lite at d ikke registres på turtelleren, men såpass at d er ubehagelig, da hele bilen vibrerer, vet ikke hva d er.kjenner også antydning i fart ved lite gasspådrag. Noen som har vært borti dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå