marcushs Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Selger 4 stk 15" felg på sommerdekk. Dekkene er bra, men det ene er punktert. Det kan repareres før salg hvis ønskelig. Fint å bruke som vinterfelger. Har ikke rekt å vaske dem enda, noe som kan gjøres etter ønske hvis noen vil ha dem. Kan komme med fler bilder senere Kom med bud, skal BORT.. Kan vaskes før salg. Skal til holmestrand vidre til tønsberg på søndag 12 september, så skal noen ha disse på veien så kan jeg slenge de innom.
marcushs Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 helt greie felger! selges billig
marcushs Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 Skal bort! kjører holmestrand-tønsberg på søndag, så hvis noen er interessert så kan jeg kjøre innom med felgene!
ges87 Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Du vet at disse er ikke ekte? har snakka med BMW i Kristiansand og de sier at det finnes ikke mindre en 17" av denne type felg ifra de. Har nemlig samme felger i 16" som jeg trenger 1 til av! De orginale heter BMW Style 44
marcushs Skrevet September 10, 2010 Forfatter Skrevet September 10, 2010 Takk for informasjon. Skal selvfølgelig fjerne dette. Var usikker, men fikk opplyst av eier at de var det. Men min feil, skal rettes opp i.
ges87 Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Hehe, samme her. Det var derfor jeg snakka med de, ble også fortalt at de var ekte!
marcushs Skrevet September 10, 2010 Forfatter Skrevet September 10, 2010 Hehe, mange luringer der ute, og sikkert mange som ikke vet. Men men, nå vet jeg det i hvertfall. Skal bli bedre til å sjekke opp
marcushs Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 800 kr for alle felgene og dekka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå