mrnelson Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 har problemer på min e30.. har ikke gnist i hele tatt... ble bare plutselig borte.. bilen sto og gikk til jeg stoppa den og etter det så har jeg ikke hatt noe gnist.. har prøvd å bytta: hjerne. coil fordeler og rotor sensoren på veiva kontakta bak på tenningslåsen coil og pluggledninger. men til ingen nytte.. jeg byner og gå tom for forslag så er det noen som har noen forslag el erfaring med noe lignende?
baremats91 Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 sikker på at det ikke er gnist? høres mer ut som om bilen din ikke får bensin
mrnelson Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 sikker på at det ikke er gnist? høres mer ut som om bilen din ikke får bensin ja gnista er borte.. pluggene er våte av bensin
mrnelson Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 sikker på at det ikke er gnist? høres mer ut som om bilen din ikke får bensin ja gnista er borte.. pluggene er våte av bensin
baremats91 Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 skru ut en plugg og se om det er gnist, kan hende motoren har drukna i bensin
mrnelson Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 skru ut en plugg og se om det er gnist, kan hende motoren har drukna i bensin har prøvd det mange ganger men er ikke noe gnist bare bensin... har prøvd å ta av en pluggledning å sette i plugg å og sett om det var no gnist men ingen gnist å se..
baremats91 Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 kan kanskje ha et jordings problem da, prøv å sjekk joridingspunktene i motor rommet, hadde jo et sånt prblem med bilen min også men det var på m50b20 motor, da var det en jordingskabel som hadde løsnet så vidt det var
mrnelson Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 kan kanskje ha et jordings problem da, prøv å sjekk joridingspunktene i motor rommet, hadde jo et sånt prblem med bilen min også men det var på m50b20 motor, da var det en jordingskabel som hadde løsnet så vidt det var ja kunne vært en jordingsfeil.. men jeg har sjekka alle jordingspunktene både i motorrommet og oppunder dashbordet... har å målt strømmen på coilen og den er der... har prøvd stort sett allt jeg kan komme på... vurdere og få tak i ett nytt motornett og prøve det snart
mrnelson Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 ingen som har noen flere forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå