Gå til innhold

'95 850Ci til salgs


Trono
 Share

Anbefalte innlegg

Lav KM, aldri vinterkjørt og EU-godkjent hos NAF i dag (23/03/2011) med 0 feil!

Førstegangs reg. '95, men MY94

AutoDB-annonse

http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar

Dette er et veldig pent eksemplar. Jeg er andre eier i Norge og den har kun vært entusiasteid, stått i garasje og aldri vært vinterkjørt.

Den er mye påkostet og har papirer og kvitteringer på det aller aller meste, samt jeg har holdt en håndbok på den hvor jeg har notert ned hver minste ting som er gjort.

Km stand er kun 150 000km!

Cosmos Swartz Metallic

Av utstyr er det bl.a.

Fult el. justerbart skinninteriør med varme i setene

ASC - Stabilitetskontroll og Antispinn

Orginale 17" AC Schnitzer felger med 255 dekk foran og 275 dekk bak. Mye mønster igjen på alle dekkene.

Elektronisk justerbare dempere som er tighte og fine. Tror disse er nye i 2005.

Automatisk blendbart speil

Elektrisk solgardin

Klimaanlegg

Alpine CD-spiller med matchende orange belysning er installert, men orginal radio følger med.

Ingen feil blir rapportert på computer når bilen startes, men OBC-skjermen trenger nok snart en overhaling da det begynner å bli litt pixelfeil. (Koster ca 1000kr + frakt å utbedre dette i Tyskland)

Prisantydning er 235 000. Er åpen for bud, men ikke skambud.

Send en PM eller ring på 45003045 etter kl 18 om du er seriøst interessert. Ellers er det bare å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare komme å kikke! :)

Kan også nevne at forrige eier, en mann i 40-50 årene, betalte oppimot 600 000,- totalt for å hente bilen i 2003. Da ble også inspection II gjort samt et par andre småting. Bilen var da såvidt jeg husker gått mellom 115-120 000. Han har hatt den i garasje og frem til jeg kjøpte den i fjor hadde den kun kjørt ca 20 000km. Jeg har derimot brukt bilen ganske flittig i fjor sommer og i sommer på en del langturer ;)

Har papirer på alt dette!

Av andre ting ble v.styrekule byttet i juni når den var på forstillingskontroll

Det er nye bremseklosser foran, samt bremsesylinderen på f.h. har fått nye pakninger da disse var dårlige.

Bremseklosser bak har jeg liggende, men var en del igjen på de gamle klossene her når jeg gikk over i sommer.

Her er også build sheet:

y8dq1ehpsapcfd2nwltx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...