Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så tilfeldigvis i dag at begge bakdekkene var mye slitt på innerste, veldig markant slitt(altså ikke gradvis over hele dekket). Kjører med 285.25.20 bak på 10" GS concave felg. Skal få justert alle fire hjul i morgen, håper det er det? Er dette noen andre som har hatt samme problem?

Skrevet

Det kan være hjulstilling, men kan også være noen slitte foringer. Hadde samme problem på min fars E61, med svært mye slitasje innside bakdekk, og det viste seg til slutt å være noen foringer i bakstillingen som var utslitte, uten at noen hos BMW hadde sett dette, så det kan være greit å holde et øye med bakdekkene selv etter at du har hatt bilen på hjulstillingskontroll.

Skrevet

Har bilen nærmet seg, eller passert 100 00o km på telleren, så vil jeg tro det er bortkastede kroner med hjulstillingskontroll uten og bytte litt foringer først.

Skrevet

Bilen har nettopp runnet 40000km på telleren, kan ikke tnke meg at det er foringer, men skal følge med. Det var noe skevtilling på både camber og spissing, håper dette vil hjelpe. De sa også at de hadde vært borti dette før, hvor de kunne huske at eier sa at dette ble bedre med andre dekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...