jacobsen91 Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Hei Er ikke noe spesielt flink innenfor data, så håper noen kan hjelpe meg her. Skulle brenne noen cdér til bilen min. Er HIFI profesionale, og en CD veksler i bagasjen (denne jeg vil brenne cdér til) Så jeg lurer veldig enkelt på hva slags format jeg skal brenne cdene i? Takk på forhånd
DJ RS2 Matrix Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 trur ikkje den støtter mp3 cd, berre brenn den ut som vanlig audio cd så skal vel alt gå bra
TheUltimateDrivingMachine Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Hadde samme problem selv.. Brente vanlig lyd-cd bare. Men ville fortsatt ikke fungere. Så lurer på om det har noe med hvordan type "brenne-cd" man bruker(?) For jeg prøvde med en annen cd som jeg har brent for en god stund siden, og den funket. Den jeg prøvde nå, var altså en sånn cd som man kan brenne om igjen. Det var ikke den gamle, så lurer på om det ligger noe i det.
jacobsen91 Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Takk for svar folkens:) Får prøve dette, så blir det nok musikk i bilen:) Gir tilbakemelding om jeg ikke får det til
Jørgen Lie Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 om du får plass til mere enn ca 20 sanger her det feil.. En vanlig CD-R plate på 700mb ta ca 20 sanger.. Er de i MP3 får du jo plass til maaaaaange flere
jacobsen91 Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 om du får plass til mere enn ca 20 sanger her det feil.. En vanlig CD-R plate på 700mb ta ca 20 sanger.. Er de i MP3 får du jo plass til maaaaaange flere Men cd veksleren støtter ikke MP3 format sant?
Jørgen Lie Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 om du får plass til mere enn ca 20 sanger her det feil.. En vanlig CD-R plate på 700mb ta ca 20 sanger.. Er de i MP3 får du jo plass til maaaaaange flere Men cd veksleren støtter ikke MP3 format sant? Det skal jeg ikke svare sikkert på, men d trooor jeg ikke.. Er jo bare en måte å finne ut det på da Kompis av meg har veksler å styr baki sin E46 med Harman/Kardon lydpakke, den spiser ikke MP3 alle fall..
jacobsen91 Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 om du får plass til mere enn ca 20 sanger her det feil.. En vanlig CD-R plate på 700mb ta ca 20 sanger.. Er de i MP3 får du jo plass til maaaaaange flere Men cd veksleren støtter ikke MP3 format sant? Det skal jeg ikke svare sikkert på, men d trooor jeg ikke.. Er jo bare en måte å finne ut det på da Kompis av meg har veksler å styr baki sin E46 med Harman/Kardon lydpakke, den spiser ikke MP3 alle fall.. Okei, er jo bare å brenne en av hver type så finner vi fort ut hvem som fungerer:) Jeg får jo slike cdér så billig på jobben. Men takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå