DannyRS Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Har litt diverse til overs: Meguiar Endurance High Gloss Tyre Protection Gel 473ml. Dekkfornyer. 100kr stk, har tre Meguiar Deep Crystal Paint Cleaner 473ml. Step 1 i Meguiars sitt 3-step system. 100kr stk, har fire Gold Class Trim Detailer 285ml. Vinyl/plast/gummi-fornyer. 50kr stk, har fire Alt er 100% ubrukt med forseglingen intakt. Norske bruksanvisninger. Kan byttes mot penger. Kan overleveres eller sendes som brevpost e.l., ikke oppkrav.
StianA Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Gold Class Trim Detailer 285ml. 1 av den Meguiar Endurance High Gloss Tyre Protection Gel 473ml. og en av denne. pris ink frakt?
francez Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Gold Class Trim Detailer, 1 stykk Meguiar Deep Crystal Paint Cleaner, 1 stykk Tar de to jeg! Pris inkl frakt? Bare å sende i brevpost eller?
DannyRS Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Gold Class Trim Detailer, 1 stykkMeguiar Deep Crystal Paint Cleaner, 1 stykk Tar de to jeg! Pris inkl frakt? Bare å sende i brevpost eller? Da sier vi som over, 150kr inkl frakt. Brevpost blir bra, tar resten på PM
Stian Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Gold Class Trim Detailer, 1 stykkMeguiar Deep Crystal Paint Cleaner, 1 stykk Tar de to jeg! Pris inkl frakt? Bare å sende i brevpost eller? Tek samma pakken eg og..
DannyRS Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Tek samma pakken eg og.. Du har PM
DannyRS Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 Da gjenstår kun 2 stk Paint cleaner, "DC1". (med forbehold om at alle salg hittil blir gjennomført.. ) edit: Pakke sendt til kongstian87.. Ser ut som jeg var litt rask med å inkludere frakt i prisen folkens, frakta kom på 45,- men men det får bare være
DannyRS Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Pakke sendt til Stian i Øvre Årdal.
StianA Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Da gjenstår kun 2 stk Paint cleaner, "DC1".(med forbehold om at alle salg hittil blir gjennomført.. ) edit: Pakke sendt til kongstian87.. Ser ut som jeg var litt rask med å inkludere frakt i prisen folkens, frakta kom på 45,- men men det får bare være Pakke motatt. takk for handelen free bump
DannyRS Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Jepp. Har en stk DC1. Har ikke sett innbetaling fra francez enda, men skal sende han en PM.
francez Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Åj! Har helt gått i glemmeboka den her, sorry! Hvis du får solgt den til noen andre så skal du bare gjøre det. Kan ordne betaling i nesteuke, men som sagt er det bare å selge unna det jeg hadde bestilt, hvis du har noen som kan betale nå.
DannyRS Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Den er grei, fint du sier ifra Sender deg en PM om jeg fremdeles har sakene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå