Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 2003mod 320D M-Tech. Demperne er fra Sachs og har montert 35mm Apex fjærer på dem. Syntes ikke bilen er senket i det hele tatt. Er nesten 10cm mellomrom mellom dekk og hjulbue foran. Kan jeg få bilen lavere ved å kjøpe noen senkedempere? slik som Lowtec, supersport eller KW dempere? Evnt annet?

Skrevet

Tror ikke demperne er problemet. (alt etter hvordan man ser det)

Jeg har også sachsdempere, og har senket min 40mm. Ble for lite, kjøpte senkeskåler som senker ytterligere 10mm. Fortsatt for lite.

Skal prøve noen eibach fjærer jeg har som senker 50mm + senkeskåler og se om det gjør monn. Bak har jeg 30mm senk og det er akkurat passe der.

60/30 så tror jeg jeg har likt forhold mellom dekk og skjerm foran og bak, ingen luft mellom dekkkant og hjulbue (225/235-40-18) . (touring)

Du kan sikkert kjøpe dempere som vil senke bilen mer, men skal du først kjøpe nye dempere så kjøp heller coilovers med det samme. Det skal i alle fall jeg når mine dempere sier takk for seg! Koster ikke mer heller.

Skrevet

De billigste er ikke i rustfritt stål. Kun galvanisert. Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å prøve et sett. 3000kr er ikke all verdens og det finnes nok av folk som handler billige sett fra den siden så det er vel bare å søke litt rundt etter andres erfaringer.

Skrevet

Jeg kjører selv med Lowtech 60/65 coilovers (60/65 er da Max senk)

Dette har stått på nå i 1,5 år og fikk faktisk justert på det (etter litt slit).

Dette kostet 3300,- og er etter min mening absolutt verdt pengene! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...