Alsmarken Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Hei. jeg har en e36 318is, jeg skulle hjem en liten tur i dag, og når jeg svingte av veien så kom de mye røyk i bilen, så gikk den på tomgang i 20sek så stoppet motoren av seg selv. Og nå får jeg ikke start igjen. røyken kom i fra sikringsboksen tror jeg, så er den en lyd i motorrommet, hørest ut som om at det er luft som kommer ut, men jeg kan ikke finne ut hvor : / Noen som har noe ide på hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Høres jo ut som en fatal kortslutning ett sted. Kan dessverre ikke hjelpe deg noe mer enn det. Slå på tenning og håp det tar fyr, så får du litt igjen for forsikringspremien du betaler inn i løpet av året. Dersom du har delkasko seff. Og jadda. Vet at det kan kalles svindel, og slike innslag bare forhøyer premiene rundt om.. But who cares... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 sjekk alle sikringer, alt av relè og sånt! kom de røyk så skal de gå an å se på sikringene at de har "tatt fyr". Hvordan kommer det luft? vakumlekasje en plass ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Røyk eller Damp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Du lukter nok hvor det kommer fra. Tviler på at det er så alvorlig at du trenger å utsette deg for forsikringssvindel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 har ikke delkasko det var røyk tror jeg, bilen gikk litt på tomgang så stoppet den, nesten så jeg tror det er ett rele til bensinpumpa eller noe som er defekt : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Du må nok ta for deg bilen og søke etter feil selv, da det er umulig for noen her inne og feilsøke på dette via nettet om du skjønner.. Da blir du bare sittende og BUMPE til evig tid vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 hele lednings nettet er svidd av ved torpedoveggen, der e mange av kablene svidd sammen å noen er helt av. Så noen som har vert borti dette før og har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Du må nok bytte ledningsnett ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå