Jorok Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Hei Har nylig kjøpt et Keyless entry system til min E34 525ix 1992mod. Vet at bilene skal ha en ledig 12 pins kontakt rett ved siden av batteriet under baksetet. Men set ut til at min mangler Noen som vet om denne kontakten ligger en annen plass?
HMW Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Er det fjernstyring til låsene du har kjøpt? Keyless ser jeg egentlig på som noe du ikke trenger nøkkel/fjernstyring for å bruke. Den siste jeg hadde innom her med keyless hadde bare en gummiknapp på dørhåndtak som man kunne trykke på for å låse opp. Vel å merke om du hadde nøkkelen i lomma. Dette var en suzuki. Er det slik system du har kjøpt eller bare en fjernkontroll noe lignende defa sitt system??
Jorok Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 Har kjøpt et system fra UAS på e-bay, som vist nok skal kunne åpne å låse bilen. Noe av det samme som defa systemet. Men det er orginal alarm i bilen, Tror det er noe IR greier. Har en flipp nøkkel med noen knapper på som ikke fungerer. Har også den sorte IR mottakeren ved siden av bryteren til takluken. Uansett så finner jeg ikke den 12 pins pluggen som skal være på siden av batteriet. har kun en 26 pins gul plugg som er festet i en Siemens boks som ligger å slenger under baksetet. tror denne er til alarmen? Skal vist være et skilt som sier at bilen er "prewired for factory alarm", har selvfølgelig ikke dette skiltet. Noen som har montert orginal alarm eller noe slikt uten å ha den 12pins pluggen?
Jorok Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 Ja jeg har sentral lås, men vil slippe å måtte stikke in nøkkelen for å låse opp...
HMW Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Jepp.. da har jeg stort sett montert en defa pakke på bilene jeg har hatt uten fjernstyring. Der følger med med instrukser på hvordan du kobler denne til sentrallåsen. Vet også at det finnes en haug med forskjellige bokser som er kun mottaker for å låse opp og igjen dørene...regner med det er dette du har? Da skal det være greit å få koblet opp dette. Bruker ofte noen kabler ifra førerdøra for å styre dette. Hvor holder du til?
Jorok Skrevet September 10, 2010 Forfatter Skrevet September 10, 2010 Fikk fikset det... åpnet døren på førersiden å koblet meg på kablene til sentrallåsen derfra. Funke som bare det=)
HMW Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Veldig bra. Om delene var billig og du kjeder deg er det sikkert mange som setter pris på DIY på det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå