Fyril Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Hei og hopp godtfolk.. Jeg ramla over en video på youtube hvor det er voltmeter på kjørecomputeren. Er dette noe bare noen modeller har? Jeg kan ikke si jeg har sett det på min bil. Eller er det et lite triks man må gjøre for å få den funksjonen? http://www.youtube.com/watch?v=uuU6ouppdTU&feature=grec_index Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fyril Posted September 6, 2010 Author Share Posted September 6, 2010 Bumperumbump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fyril Posted October 5, 2010 Author Share Posted October 5, 2010 Bumbumbish Link to comment Share on other sites More sharing options...
sealed Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 Er iallefall på E34'ene jeg har vert borti, må dog låse opp menyen Link to comment Share on other sites More sharing options...
thoslags Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 Hmmm. Er det sånn på e46? Går det an å få til? Nå blei eg nysgjerrig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts