Ellingsen B. Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Fin orginal 05.1996 323i M-tech selges Bostongrønn metallic med full orginal M-tech styling innvendig og utvendig. Bilen har rullet 222.000km og har mye nytt. Går godt og er svært gjerrig på forbruket! Teknisk meget god stand med powerflexforinger, nettopp EU ok uten feil, bremseskiver/klosser fra EBC og nyere dempere/fjører fra Spax som fungerer veldig bra! Bilen har noe rustflekker på hjulbuene, men dette blir lakkert opp hos verksted ved evt salg hvis ønskelig. Det medfølger da også helt nye og lakkerte M3 speil og evt takspoiler hvis ønskelig. Motormessig kan den ikke sammenlignes mot 320i og bilen går bedre enn 325i! Utstyr/Info: *Bostongrønn *Full M-tech pakke som inkl: -M3 frontfanger inkl M3 leppe -M3 bakfanger -M3 sideskjørt -M sideslister -M3 speil nye (ikke montert/lakkert) *Sort taktrekk *3-eiket sportsratt *Digital klima *El.ruter/speil *Sportsseter i delskinn (lagt på ny sort farge på skinnet 14.09.2010!) *M girkule i skinn *Org. BMW gummimatter *17" org M3 felger med 215f og 235b *225/40-17" Hankook piggfritt, mye mønster igjen *AC Schnitzer sportseksos *Åpent konfilter (orginalboks følger med) *Helt nye FK frontlykter *Xenon hid kit (nytt) *Pioneer cd-spiller med aux/ipod tilkobling *Hvite blinklys rundt *Grøftelys *Nakkestøtter bak *Komputer *Oppvarmet spylerdyser *Nedfellbare bakseter *Spax justerbart understell (trykkjusterbart og høydejusterbart) *Justerbare tårnlager *Turbogroove EBC skiver og Greenstuff klosser *Div Powerflex foringer og nyere foringer. Pris 64.000,- Bilen kan selges billigere dersom ny eier ønsker å ta rusten selv. Er behjelpelig med finans og forsikring. Send pm eller mail, b.ellingsen@gmail.com for mer info. Bedre bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Flere bilder innvendig hadde vært fint, og motorrom, samt bilder av den i dags lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Skal få tatt bilder idag eller i morgen. Her er av motorrom hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 denna fikk jeg veldig lyst på kjedelig at pengene ikke strekker til enda:/ lykke til med salget:P ser da ut som en veldig fin e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Er det takluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwsnalle18 Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 hvor i lande befinner bilen seg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Sarpsborg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 upp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboolsen Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 byr deg 47000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Ikke aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piggey Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 RÅ BIL.. på utkikk etter lignende bil, må bare få solgt min egen:O... lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crusleif Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 For å bare spørre rett ut, er det noe som helst dritt med denne bilen? Hvordan er det med EU godkjenninga, årsavgifta? Og generelt litt mere info om helsa til bilen... bilen har jo gått litt.. Er ikke noe mekaniker av meg så er ikke på utkikk etter en bil jeg mest sannsynlighvis må hive på verksted noen mnder etter kjøp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 For å bare spørre rett ut, er det noe som helst dritt med denne bilen? Hvordan er det med EU godkjenninga, årsavgifta? Og generelt litt mere info om helsa til bilen... bilen har jo gått litt.. Er ikke noe mekaniker av meg så er ikke på utkikk etter en bil jeg mest sannsynlighvis må hive på verksted noen mnder etter kjøp... Tror luftmassemåleren skulle vært rensa. Den har litt ujevn tomgang til tider. Bilen er nettopp EU-godkjent. Fikk 1 feil på en bærekule som er byttet. Årsavgift er betalt. Ellers er bilen knall. Oppdatert med nye bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crusleif Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Hadde du hatt noe sjangs til å finne ut av det 100%? Gjør du det og fixer den lakken er det god mulig jeg tar den gode kjøreturen fra kr.sand til sarpsborg for å hilse på den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå