AVT Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Skal ha bilen opp på støttebukker for å skru tette en eksoslekkasje, men jeg har aldri hatt den på støttebukker før, og er litt redd for å sette de på feil sted og ødelegge noe. Hvor burde jeg sette de? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Howrd Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Jeg bruker å sette de på bærebjelkene til bilen. Altså jekk den opp, med !! gummikloss !! på jekken, sett deretter støttebukkene på bjelkene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sealed Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Jeg setter de slik, de bakerste er satt på traversen http://www.youtube.com/watch?v=5i6IK77uZi8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AVT Posted September 5, 2010 Author Share Posted September 5, 2010 Takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fixfax Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 jeg setter dem på bjelkene foran og jekkfestene bak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts