Lasse_GT Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Hei, Er på utkikk etter en mekkeplass i Oslo/Akershus området. Noen som veit om no? Kan nås på tlf: 92264389 Mail: rimmelars@hotmail.com Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Hva skal det koste i måneden ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Hvor mye plass trenger du og hva har du tenkt å bruke av penger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Tar å "stjeler" plass til en kommentar/spørsmål jeg.. Hva koster noe slikt? (Plass til å kunne mekke på bilen..) Av fasiliteter burde den jo ha bukk slik at man får løfta opp bilen i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Hadde tenkt 500-1000 per måned. Trenger å ta et motorbytte på e30 min, og er også på utskikk etter et permanent sted å mekke på. Har det meste av utstyr selv, bukker, sveiseaparat, elefantjekk, verktøy etc. Er jo også en fordel at det er muligheter for oppvarming på vinterstid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 For 500-1000 pr måned så får du ikke en skikkelig garasjeplass engang i Oslo må nok ut i Akershus som du skriver. Mange steder er det heller ikke lov til å sveise. Er best å finne et sted det er flere som driver med det samme. Jeg har hatt et sted i Oslo som var varmt og godt hele året og det kostet 2500,- pr mnd. Det var plass til to biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Jeg betalte 600,- for garasjeplass der jeg bodde før, men var nok antagelig bare heldig med den. Fatter ikke at garasjeplass skal være så dyrt. Fatter heller ikke at garasjestyrer velger å la plasser stå usolgt istedet for å leie ut.. Der pappa har parkeringsplass så koster plassene 150-200 000. og det står spesifikt at alle verkstedlignende ting er det IKKE lov å gjøre på plassen sin Men nok off topic.. Må man virkelig ut med 2000+ bare for å ha et slikt sted? Da er det jo nesten like enkelt å ta kontakt med alle verksteder, og se om man kan få til en avtale der man får bruke verkstedet etter de stenger om ettermiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Kan jo være du er heldig og får til noe med et verksted.. men jeg ville aldri latt noen stå på mitt. Roter nok selv. Mange jobber krever nye deler og da blir bilene stående og det er ikke holdbart. Om du går sammen med flere og finner et sted hvor alt er greit og rimelig så funker det jo. Problemet er hvis det er forbudt å sveise, men man likevel gjør det så dekker ikke forsikring og da sitter en fint i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Skjønner at det er større sannsynlighet å finne et slikt sted i akershus og at prisen blir høy i oslo. Har venner som leier verksted i ski/ås og betaler under 500 hver, men de har ikke plass til meg nå. Er ikke noe must for meg å kunne sveise på stedet, men selvfølgelig en fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå