BMW-Vegardsen Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 har ettermontert på tåkelys på min 320 85" nå. har satt i ny bryter , rele, og koblet på lyktene. men ingen lys når jeg slår på. den grønne lampa i dashn lyser , men ingen lys. Takker for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmer327tic Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Satt inn sikringer i sikringsboksen til lysene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
svart Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 jord tilkoblet lysene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW-Vegardsen Posted September 5, 2010 Author Share Posted September 5, 2010 har satt i alle sikringer som mangler der. lys er jordet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halbakken Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW-Vegardsen Posted September 6, 2010 Author Share Posted September 6, 2010 har lest gjennom denne nå, å jeg har gjort d akkurat sånt. det som er forsjell er at reelet mitt ikke er grønt. der er et sort vanli rele. trur det er det samme som sitter til kjørelyset. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halbakken Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW-Vegardsen Posted September 6, 2010 Author Share Posted September 6, 2010 har målt meg fram med multimeter nå.. å finnes ikke jording. så nå har jeg lagt opp ny jording fra pære å innpå karosseriet. da blei det lys! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts