kalleberg Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Hei igjen! Jeg har fått ordnet problemet med at den ligger høyt på turtall. det var justerskrue for tomgang. Problemet nå er at den ikke vil dra på når jeg gir gass. På videoen under gir jeg bånn gass hele tiden... http://dump.no/files/75f4a771bf86/video0007.mov Tennpluggene er sotete og tørre, som jeg har hørt er fordi den får "for fet bensinblanding" (?).... Finner ingen falskluft når jeg sprayer med startgass. hvordan kan jeg få bilen til å gå ordentlig igjen? Ett annet spørsmål; Er det mulig å ta en diagnose på denne bilen?(se bilder) Ble fortalt at dette bare var for å tilbakestille lampa for service som kommer opp i dashen.. med faren min (som eier bilen) mener at det er mulig å ta en sånn diagnose.. noen som har peiling? Modell på bilen: E30 1986 320i le M-Technic1 Takker for svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TM custom Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 ja det er mulig å ta diagnose på den Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalleberg Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 er det noen som bor i Oslo-området som har et sånt diagnoseapparat, eller må jeg komme meg på verksted? Hva koster det for en diagnose test? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TM custom Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Billia BMW på Fornebu har vel kansje noe kjennskap til det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts