Bjornhbjelland Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Hei folkens! Selger mitt pent brukte H7 6000k Xenon kit! Pris: 400kr (du betaler frakt). Settet er importert fra utlandet, står produsert i Tyskland på esken. Prisantydning på setet er vertfall 800kr nytt. Brukeren Mikael-B hadde de på sin bil før jeg kjøpte de av han: Litt dårlig bilde for å illustrere setet, men det er det eneste bilde med setet montert på en bil. Det er et universalt kit men har adapterne som passer preface E39 H7 lykter. Er til nærlys da pærene/ballast er 35w. Veldig Plug & Play installasjon. Grunnen til at jeg selger er fordi de passet ikke til lyktene mine + at jeg skal kjøpe meg helt nye Hella Xenon lykter! Kitet er forøvrig på Stord i Hordaland.
AndreasBr Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Man får jo et kit til ca 450,- inkl frakt fra vvme.com.. litt høy pris?
Bjornhbjelland Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 Grett nok det, men er det av samme kvalitet? Og fra utlandet, må tolle på det osv. Så nei synst ikke det er noe høg pris når alt fungerer fint, er godt tatt vare på og kun ballastene alene koster 250,-. Så er et pærene som og overgangen til preface lykter!
AndreasBr Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Kompis av meg har brukt de i lengre tid. uten noen problemer Man må ikke tolle på det afaik, de setter value til $29 slik at det skal gå under 200-kroners grensen.
Bjornhbjelland Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 Kjempe greier det og alt det der men, uansett så prøver jeg å selge dette kitet mitt og du gjør det bare verre for meg Så setter pris på vist du ikke skal kjøpe at du ikke trasher tråden
DJ RS2 Matrix Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 hadde det vert hb4 sokkel så kunne eg kanskje stokke av med det bjørn eg kjører med det samme merket og eg har ikkje hatt nåken problem kittet enda.
Bjornhbjelland Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 Argh! Du trenger sikkert et reserve kit då! Kjøpa deg 50w pærer og måka dei i fjernlysene dine
DJ RS2 Matrix Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 haha har heilt greit med lys er ballasten du må bytte for å få 55w ikkje pærene
Sanux Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Ligna veldig på kittet jeg kjøpte ifra vvme.com (Ballastene og eska er ihvertfall prikk like)
Bjornhbjelland Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 Solgt for 500,- til en E46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå