BMW E60 Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Hei! Har kjøpt meg en E60 04 modell. Den kom uten navi/dvd, og er intr i å få satt inn dette. Noen som vet akkurat hva jeg trenger å kjøpe, og vil forklare meg dette? Eventuelt link til noe nettbutikk/EBAY? I tillegg hvor mye arbeid dette er. Først og fremst vil jeg ha dvd, men gjerne navi i tillegg! Håper på raske svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E60 Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E60 Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Opp... lurer på hvor jeg kan få kjøpt utstyr, dvd spiller(og skjerm?) og hvor mye dette vil koste eventuelt..? må vel være noen som har gjort noe sånt før, eller kjenner noen som har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordsidetuning Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E6 ... c_systems/ da fins en navi ettermonteringssett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå