bmw530i Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 kamerat av meg vil ha racingkatalysator til sin bmw e36 325i, hvor kan man finne dette hen? har leitet litt ut men finner kun universalet, finnes det noen som er plug-and-play?
HMW Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Det finnes stort sett bare universal. Bare å måle røret, sjekke plassen rundt, kjøpe og sveise.. Plug and play? Mener du da en masse klemmer og greier?? Men.. hver sin smak
baremats91 Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 du skal kunne finne sånne katalysatorer, jeg fant det på en ganske fresh nettside her om dagen, og de er modelltilpassede, men husker nå ikke hva sia het igjen
HMW Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Så du får med hele røret den sitter i og det blir ingen sveising?
baremats91 Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 de folka skaffer eksos fra grenrør til endestuss, men veit ikke hvordan det blir når man kun skal bytte katalysator, racekat pleier jo som regel å være litt overdim
HMW Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Blir noe annet å kjøpe et helt anlegg.. var vel ikke det som var tema her. Da er det ikke problem å skaffe noe som er til bilen, men prisen blir .. HØY! Enkleste er bare å snitte ut den du har å sette inn en ny..
bmw530i Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 han har lyst på så man slepper å sveise, og man kan bytte lett tilbake bare med klammer.
HMW Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 ja.. skjønner hva du mener, men da snakker vi igjen klemmer og drit under bilen. Og å bytte frem og tilbake ser jeg da ikke vitsen med. Men men.. Da er det jo bare å handle en i riktig dim og finne klemmer. Jeg tror fortsatt ikke du finner noe til en normal pris som er "plug and play" som ønsket. Om det finnes i det hele tatt. Men for å spørre om noe annet. Hvor ligger vitsen i dette? Er det en tett katt ? Isåfall er det da ikke aktuelt å sette den på igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå