bue Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Dobbelpost.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krtors Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Bare å komme med kommentarer og spørsmål, svarer så fort jeg rekker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ttorp Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 er interresert i bilen men skulle ha solgt bilen min først med mindre du er interresert i bytte? AutoDB-kode: 1219912 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Beklager, har allerede 3 biler så må prøve å få solgt unna noe.. Hadde kanskje vært aktuelt om det var en nyere diesel, feks e39 530d e.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ttorp Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 okei;) kan hend jeg tar kontakt igjen vis jeg får solgt min først;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Hei. Hvordan er det med rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Sjeldent lite rust, faktisk var litt i hjulbuene, men det tok jeg når jeg lakkerte bilen, pluss nederst på forskjermene, men de er byttet ut, så ingenting der (er vel de mest vanlige plassene disse ruster) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Hvor er lakkering utført? Hvilket interiør er det i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Lakkering er utført på min fars lakkeringsverksted (har gjort det meste selv så har vært ganske nøye) Interiør er kjedelige stoffseter, men finnes ikke hull e.l.. kan legge opp et par bilder Ellers er det nye M-matter, M-tech ratt med airbag, og midtarmlene å skryte av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Oppdatert med et par nye bilder, fikk på penere felger i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Er kansje intresert i bilen Gi meg en bedre pris på pm så ser vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Er åpen for bud jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå