badsha Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Nye sommfelger som passer 3 serie med 3 mnd gammle dekk. Er ikke kantkjørt. 17" stilige felger som har sitti på en E90 men passer alle 3 serier event ande bmwer mellomaksel som har sitte på en 94 mod 320 E36, men apsser også 316-318-318is. orginale 318is fjærer og dempere som maks har kjørt 1 år med. Seidel sideskjørt lakkert i sort. passer E36 og E46! sedan/coue osv orginale E36 sedan baklykter uten noen skader. 1 år gammle "seven" felger med svært gode vinterdekk(yokohama) med godt mønster!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
badsha Posted September 6, 2010 Author Share Posted September 6, 2010 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
SST Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Hvor mye for felgene med vinterdekk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sekse Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Pris på felgene, nr 1 og 2? Link to comment Share on other sites More sharing options...
badsha Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 er bare å komme med bud folkens på pm:) så tar vi det derfra:) sommerfelga er helt nye brukt 4000 km! vinterfelga 1 år med masse mønster! Link to comment Share on other sites More sharing options...
badsha Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 opp. kom med bud! tar imot bud også! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Widejuggao Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 mye for vinter dekk + felg? si en pris så er det lettere og gi bud etterpå Link to comment Share on other sites More sharing options...
badsha Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 tenkte meg iallefall 5000 for dekk og felg, da dekka alene kostet meg 1852 kr ifjor, og de er brukt en vinter.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
badsha Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 ingen?!?!?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Widejuggao Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 2000 for vinter dekka Link to comment Share on other sites More sharing options...
badsha Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 hehe da beholder jeg de heller selv er som sagt en av de beste dekken ifjor og koster skjorta! så 5000 for de er ikke en u pris d:P men men bare på komme med noen liggnende bud så tar jeg d til vurdering. ellers legges de ut på finn.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts