HeiNicklas Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Hei Holder på å bygge turbo på en m30 blokk, vet at M6 og 745 innsug passer, men da disse er litt vanskelig å finne gatelangs, noen som vet noen andre rimelige løsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Hei Holder på å bygge turbo på en m30 blokk, vet at M6 og 745 innsug passer, men da disse er litt vanskelig å finne gatelangs, noen som vet noen andre rimelige løsninger? Litt vanskelig å vite hva du mener?? Jeg har 745innsug hvis du vil ha? Men jeg mener det er samma innsuget på alle M30 jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Må vel ha turboinnsug? Skal også kjøre med sprut Sender deg pm ang innsuget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 eg har ett 3delt innsug som sto på kun ett fåtall av m30 motorer. er uten dyserail eller noke. kan dele innsuget i 3 deler dyseholdere,trakter,plenum. dette finner du på 728, 732 og visste 735 modeller. e23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå