Gå til innhold

m20, b25 b23 og b20 motorer selges, e30 coupe delebil++

Anbefalte innlegg

Skrevet

heij, selger diverse deler, da jeg har bestemmt meg for og pakke m50motor i banebilen istede for m20.

m20b25 motor med tur retur laget til for olje til turbo. arp bolter i bunn, turbokam. nyplanet innsug med gjennsveist oppvarmingskanaler og nye innsugspakninger. topp er tatt av pga gåen toppakning. 2500kr

motoren funket veldig fint inntill toppakningen røk skal bare være og klaske på en ny og kjøre.

men jeg vil annbefale og kjøpe sterkere pakning eller få O-ringet blokka hvis den skal brukes som turbomotor.

m20b23 mangler bare bunnpanne og dynamo som jeg hvet om. selges i ukjent tilstand, men den funket når den ble plukket ut. 1500kr

m20b20 står i delebil som er i dårlig stand, mangler vinduer for/bakstilling++ stort sett komplett i motorrom og innvendig. 1500kr for hele bilen.

hjemmelaget turbomanifold med xspower ekstern wastegate 500kr

bremsekraft forsterker fra e30 2l 200kr

bakpotte fra e30 2l 200kr

girkasse 240 i god stand. 500kr

radiator e30 200kr

hel forstilling fra e30 coupe uten servo, komplett med dempere og fjærer. i godt brukt stand kan man vell si. 400kr

rustfri turbomanifold til m20 helt ny, 1500kr

hjemmelaget ekspangsjonstank, passer fint i e30, tig sveiset 300kr

spoiler i aluminium 400kr. Står på toppen av reolen på det ene bildet.

10" rockford fosgate punch 300kr

qho6m65a5v2dbrjcscah.jpg

9fgcci1741cfezy5nmtt.jpg

so613drrzw6mbg5epi92.jpg

v3jkand62vv2pnet0k9n.jpg

59zr3ucg15wf1p0erc8x.jpg

ef2w3mvuhbh949n8jfi3.jpg

edry9ib5tgueg9w3eyuo.jpg

zjtr02xmpn8d57tvhs6m.jpg

fl090vjq59ux4kd0xzb0.jpg

xq7fl9xvgg54ngbj8agy.jpg

godtar bud innenfor rimelighetens grenser.

ser helst at delene blir hentet. alle delene befinner seg i bodø komune, delebilen befinner seg i saltdal komune( 12mil sør for bodø)

er dessvere ikke bilde av alle delene. bilde fra motorrom er m20b25 motoren med den hjemmelagede turbomanifoilen og den hjemmelaget ekspansjonstanken.

alt kan også byttes i euok bruksbil, tannstag med servo som passer e30, skivebremser til bakstillig e30( d som trengs for og bygge om fra trommel) eller motordeler til m50b25

Skrevet
hei hva skal til for å starte opp m20b25, mye som mangler på den?

du må ha ny toppakning og eventulet bolter. ingenting som mangler bortsett fra ledningsnett. har klippet bort og kastet det orginale nettet i bilen min da jeg har koblet opp datasprut

Skrevet

Hei, er interesset i hjemmelaget turbomanifold og stabstag som står på bilen.

Mye skal du ha for stab stag evt. Funker turbomanifolden bra? kunne du tatt et bilde fra en annen vinkel?

Har du hjerne og LMM til m20b25 motor?

Mvh stefan

Skrevet
Hei, er interesset i hjemmelaget turbomanifold og stabstag som står på bilen.

Mye skal du ha for stab stag evt. Funker turbomanifolden bra? kunne du tatt et bilde fra en annen vinkel?

Har du hjerne og LMM til m20b25 motor?

Mvh stefan

manifolden er solgt, stabstage er sællt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...