e-30335i Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 har vel sikkert 10 orginal bruskorker felger til e-30 liggende å slenge... selger de for 100kr stykk Link to comment Share on other sites More sharing options...
CV-Erik Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Hvor holder du til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-30335i Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 moss i østfold! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CV-Erik Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 moss i østfold! Ahh, kanskje jeg skal ha noen felger! Uten kast osv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-30335i Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 ja dem skal være greie! hele og pene uten hakk og kast. selvsagt noen er bedre enn andre! men førstemann til mølla får å velge seg ut noen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CV-Erik Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Den er grei! Regner med at jeg tar et par felger Skal høre med en kar om han skal mot moss snart Sender deg en pm når jeg vet mer:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-30335i Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 den er grei! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts