oddis Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Her er litt bilder og film fra banetreffet på Dokka som Dokka Gatebilklubb arrangerte nå i helga Tre hvite E30r stjal showet totalt Litt moro å vite at to av bilene er bygd av bimmers folk, pIMp og Trond S, og Helleberg her inne kjørte den hvite med Bristolgarasjen stickers. Begge med S50B30 maskiner, førstnevnte med godkjent innstallasjon hos Biltilsynet! Car of the show var definitivt den hvite E30 M3n med (svært velbygd) M50 2.8L turbomotor (Gamle til Chrille Halvorsen?). Ble noen røkare av ypperste klasse, og bestemte seg for å gå bananas med gigantburnout på slutten FILM jeg hivde isammen fra helga: Om dere ikke gidder å se hele filmen vil jeg STERKT anbefale: 01:30 - 02.45 , 05.30 -05.55 og 09.20 - 09.55 To pokaler på denna karen - Breisladdvinner og beste prestasjon (vill satsing). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Tøft tøft tøft! Likte bildene bra jobbet:-) og gratulerer til kim (Mik_325i) med to premier:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 kul film! kongekjøring av de e30'ene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Meget bra treff, var godt og se litt BMW som dominerte over drifte gutta. du fikk med deg bilder av han som brant også ja, jeg sto i pitten da den tok fyr, så var litt nervøs da den kom ja meget bra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 fine bilder og bra film oddis!! Men ble ikke pbc bilen solgt til tailand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 den monstertrucken ga meg bevegelser i underlivet! herre for et gromt monster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Gratulerer med premier Kim, ser det er godt driv i gamlebilen min enda må si jeg angrer litt på å ha solgt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Så ut som eit bra treff! og flott film oddis!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Gratulerer til Kim ja ;D var litt morro at gutten som vant breisladden og best in show satt 3 timer PÅ motoren og skjøta ledninger, da nesten hele kabelpakka brant opp etter noen runder kjørte minst, vant mest ;D mye bra biler, og likte 3 hvite e30 i finalen til breisladd Hadeland Motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Takker for gratulasjoner! 3 e30'er i finalen var faktisk drit gromt! @ Magnus ; Den er i javn og godt bruk:) Skjønner du angrer, for jeg angrer ikke ett sekund på att jeg kjøpte Kjøring på Dokka på torsdag også.. I'll be there! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Hva står i den blåe e36'en?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Hva står i den blåe e36'en?? supra motor om jeg ikke roter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Mik_325i: Gratulerer med pokaler! Er det du som har endt opp med denne bilen nå altså Problemer med ledningsnettet igjen? Magnus gnissa vel hull på en ledning på BMW-treffet i vår også. Den engelske nettet jeg satt på for å prøve (lang prøvetid ) og som også satt på sist jeg så bilen passer jo veldig dårlig. Måtte vende, vri og strekke masse ledninger for å få kontakta til hjernen over på passasjersiden. Visst du har fått med det som en gang satt på motoren så er det i orden bortsett fra at jeg lodda feil på ledningene til ene lambdasonden. Jeg rakk bare aldri å bytte over igjen. Moro å høre at du også har det moro med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Takker for gratulasjoner! 3 e30'er i finalen var faktisk drit gromt! @ Magnus ; Den er i javn og godt bruk:) Skjønner du angrer, for jeg angrer ikke ett sekund på att jeg kjøpte Kjøring på Dokka på torsdag også.. I'll be there! Deg jeg hjalp til med og dytte eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Ja, hvis det var av startplata så var det nok det Takk for dytten isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå