AndersH Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Jeg har akkurat kjøpt meg en 318i E36 98mod. og har kjørt en uke med den. Da jeg kjøpte den, sa selgeren at jeg ikke måtte bruke brekket til noe sladding etc. på ett par ukers tid, siden bremsewire'n var helt ny. Og jeg har kun brukt brekket når bilen har stått stille, og ikke tatt i hardt. Også da jeg var ute å kjørte i går, kom det en EKSTREMT fæl lyd fra brekket, og det virker som at brekket drev og hakket. (in a wierd way) Også ble den lyden borte, og en skjære lyd kom fra bakdekket. Og sånn har den vært i dag og(Tok en liten tur for å se hvordan den var) Og det høres ut som om at noe er løst der inne, og plutselig detter det på ned, og lyden blir borte. Men så fort jeg kommer over en dump, kommer lyden tilbake, og hele bilen rister omtrent når denne lyden kommer. Har en del rust på Bremseskjoldene, men trur ikke det er problemet. brekket funker som det gjorde før, men lyden blir litt svakere når det står på. Har tatt av dekket, og sett rundt, men finner ingenting løst. Vil heller ikke drive for mye inni der, siden jeg ikke har bukk, men kun jekk Har ikke mye peiling på bil, så må få noen som kan noe om det, til å se på det, men hadde vært greit å visst hva det er. da jeg ringte til verkstedet som fikset brekket for en uke siden, sa han at det var bremseskjoldene som nesten var rustet bort, og de måtte byttes. Men jeg trur ikke at den lille tingen, kan lage den fæle lyden. datt forøvrig ned noen "steiner" fra bremseskiven i sta, når lyden var på sitt værste, og det kan nesten se ut som deler av bremseklossene. All hjelp tas imot med en megastort smil, og kanskje du får en kjærlighet i posten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 har du sjekka om det ikkje er hjullageret som har tatt kvelden? det var det på 520'en min, en helvetes med lyder fra dekkområdet jekk opp bilen og sjekk etter slark i hjulet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersH Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Hm, skal sjekke det om ikke lenge! kommer med mer når jeg har sjekke det! Eller så fulgte jeg med på dekket under hele kjøreturen i sta, og dekket satt helt normalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå