cmn Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Noen som har en rask og grei beskrivelse for hvordan man skal ta av frontfangeren på E36? Det er vel først og fremst å ta av lista bak skiltet, og så er det et par bolter der i hovedsak. Men om jeg ikke husker feil er det noe mer småtteri. Noen som kan hjelpe meg og friske opp minnet mitt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom K Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 plastpropper i innerskjermen foran, plastplata under remhjulet på veiva, + noen andre plastpropper, husker ikke helt i farta, tar vel snaue 20 min og ta den av Link to comment Share on other sites More sharing options...
baremats91 Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 om du har noen plater under motor så sitter de som regel fast i fangeren, muligens innerskjermer også, men ellers er det bare å røske den ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmn Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 Takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts