Jan S Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Kan hentes i Kongsvinger. Kan også sende, frakt og eventuelt oppkravsgebyr kommer i tillegg, etter Posten sine satser. Selges for 300,-. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CV-Erik Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Ser ut som at det er litt sot osv på på de sideblinklysa? + teip? Noen grunn til at det er det? Om de er greie kan jeg være interessert i dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan S Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 Jeg hadde satt på teip så ikke skruene skulle falle ut. Det er ikke sot eller noe slikt, det var bildet som ble litt merkelig. Her er et nytt: Link to comment Share on other sites More sharing options...
CV-Erik Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Ahh:) Daså! 300kr inkl frakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hylle Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 320+ frakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CV-Erik Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 330 + frakt Edit: Stryk siste budet ! Bestiller heller nytt:) Lykke til med salg:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brættis Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Jeg byr 350 kr pluss frakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts