KKise Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Kan jeg bruke frontlykter fra E30 på E34 ? Om jeg bruker selve lyktene fra E30 og monterer de på E34 justeringsrammen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKise Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Hmm, ingen som har prøvd ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Litjhaug Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 det går ikke... er ikke samme innfestning... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKise Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 Innfestning, mener du plastramma lyktene er montert i ? De ser stygglike ut når jeg holder de mot hverandre ( om man ser bort fra rammene og justeringsskruer). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Litjhaug Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 du får prøve det ut... jeg fikk det ikke til å passe iallefall.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKise Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 Jeg prøvde et par Bosch lamper til E30 på Hella ramme til E34 i dag, det var helt forskjellig hvertfall. Skal få lånt et par Hella fra E30 å se om de kan være like. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts