Halbakken Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 en som dekker radiator fra toppen til bånn husker ikke hvor stor min var men jeg tror radiatoren på 2,5 er større enn på 2l uansett så.. jeg kjøpte min på kollevold rallyimport men gundersen skal også ha noen som duger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 størst mulig er en bra regel på kjølevifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 hvis motoren står i e30 er det sikkert ikke så mye plass nei hehe hæ? skal du kjøre med viskose vifte og el vifte?? hvis du skal ha el vifta foran radiatoren er det ikke sikkert du får plass til så stor da ( nå vet ikke jeg hvor mye plass det er på e30 ) værste fall kan du jo ha 2 stk som ikke er veeldig store Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Stor vifte ja. Men du trenger ikke kjøpe den dyrt på noe performance sjappe! Kjøpte Biltema vifte til e30 m3'n min, selv om det er nok den eneste biltema delen på bilen. Dette er ei supervifte og leverer mere enn org! Du kan og kjøpe nett samme vifta for 1000-2000kr. Men biltema har De har to størrelser, koster 399 og 499. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 16" fra kimmit sport funker bra. Billig og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Mange som kjører 2 stk f.eks 12" avhengig av hvor stor plass du har. Vurderer å prøve dette selv, da min S38 med 16" er litt vanskeligere å kjøle enn M50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 16 " vifta mi passer akkurat inn i "hullet" mellom radiator og grill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå