Sekse Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Heisann, sliter litt med flere betegnelser over deler jeg skal ha i forhold til koed og GS. så håper på litt hjelp her. manglene av betydning: * Stor slitasje i indre endeledd - begge forann * slitt bærekule - yttre - begge forann. har lest på forumet og da virker det som at det lureste er å bytte til e30 sine bærearmer? hva er akkurat det jeg trenger? -takknemlig for alle innspill!
kevin1982 Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Men før noen kan hjelpe deg. Så er det sikkert noen som vil vite hvordan bil det er snakk om.
Kenneth730i Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Heisann, sliter litt med flere betegnelser over deler jeg skal ha i forhold til koed og GS.så håper på litt hjelp her. manglene av betydning: * Stor slitasje i indre endeledd - begge forann * slitt bærekule - yttre - begge forann. har lest på forumet og da virker det som at det lureste er å bytte til e30 sine bærearmer? hva er akkurat det jeg trenger? -takknemlig for alle innspill! Indre endeledd er leddene som går i fra styrestagene og inn mot tannstang. Yttre bærekule er opphengskulen i bunn av fjerbein under hjulspindel. vet ikke noe om fordelen med å bytte om til andre bærearmer Feks Bærekuler til E36 vil være delenummer www1303 eller forsterket utgave www16564 om du ser på www1330 så er det komplett med yttre å indre endeledd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå