Morris56 Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Hei har søkt og søkt, og leita etter ett enkelt og greit koblingskjema for å få koblet m50 motor i bilen min. noen som har det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 står ikke det klistret på teknisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 jeg gjorde/holder på med dette på min. 89mod m20b20 - 91mod m50b25 jeg lodda bare alle ledningene som stemte overens sammen og jeg bytta tempføler. må ta den fra m20 motoren. har fått inntrykk av at det meste funker, men har bare kjørt noen mil etter motorbyttet så vet ikke om det dukker opp noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morris56 Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 jeg gjorde/holder på med dette på min. 89mod m20b20 - 91mod m50b25 jeg lodda bare alle ledningene som stemte overens sammen og jeg bytta tempføler. må ta den fra m20 motoren. har fått inntrykk av at det meste funker, men har bare kjørt noen mil etter motorbyttet så vet ikke om det dukker opp noe Takk for svar Men lurer også på hvordan de blir å bruke automatkassen jeg har til m20`en min på den m50 motoren som det pr i dag står manuell på... tenker på mellomaksling og slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå