Clerion Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Jeg har bestillt meg felger fra USA, frakten inkluderer kun til Gardermoen. Sååå. Hvordan går jeg fram? Kan jeg bare hente den der? Med ordrenr og alt da såklart. Eller må jeg ordne frakt fra gardermoen til meg?
Clerion Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 Aha, enten man vil eller ikke? Da skal posten sikkert ha 100 000 for det da tenker jeg ;D
oddis Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Hvis frakten spesifikt sier at det kun er til Gardermoen så er det dit. Det er jo tollkontor der. Lapp får du uansett om du må hente noe. Aldri opplevd det dog... fikk en 70kg tung pakke fra USA i fjor på USA firmaets shipping rate, og rett hjem på døra med Posten lastebil. Dette beregner de på forhånd når du sier hvor du bor. Så lenge du oppgir full boligadresse bruker den å komme til nærmeste postkontor..
Clerion Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 Okei flott da er det bare å vente<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå