Padrino Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Hei, tenkte jeg skulle bytte tenningslåsen slik at jeg får lik nøkkel på hele bilen. Har fått demontert det meste under der, men selve låsen henger igjen i noe alla poppnagler, i hver fall massive skruer. Er det bare å finne fram bormaskinen og starte, eller driver jeg på med noe feil her?
Morty999 Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 det er vanlige skruer.. men de har ett spes hue som knekker når de skrus fast.. så de ikke skal kunne skrus av ved event tyveri.. men hvorfor bytter du ikke bare sylindern? og ikke hele holdern..
Padrino Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 Der har vi det, hvordan demontere\ta ut bare sylinderen da? Prøvde å se på det i går, men ønska ikke å bryte alt for mye på den.
Morty999 Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 du skal vri nøkkelen i pos 1 eller 2. huske rikke helt.. så skal det være en liten tapp du må trykke inn... liten rundt tapp...
Padrino Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Huff, jeg finner ikke den lille tappen jeg. Noen som har gjort dette før eller?
a-watt Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Vri om tenninga til radioen slår seg på, så stikker du inn en 1.5mm umbrako inn i det hullet som er der. Press mens du drar ut sylinderen.
olemann95 Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 jeg har en tenningslås som har låst seg på det hakket før man vrir om så den starter men jeg får verken startan eller stoppan... noen som har no tips?
minix92 Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Hadde samma problem med min bmw 316 og denne filmen hjalp meg veldig:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå