kjellke Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Hei, vurderer og selge min Orginale svenske e30 M-tech 2. Har ikke papirer på denne bilen, men det skal ikke være noe problem og få tak i gamle eier og ordne dette. Jeg kjøpe bilen til delebil. Men endring i planene gjør att jeg vil prøve og selge dette, Kan også selge med strippa norsk 325i kaross. Bilen har M-tech interiør, styling, sort taktrekk og gulvtrekk samt org. shadowline Har chip til bilen som kan medfølge for ett lite tilegg. Står på borbet A 16" felger nå, de medfølger bilen, men bør byttes dekk vertfall på bakdekkene. Bilen er veldig god for rust og fin og se på, den er ikke 100% strøken derav den lave prisen. Motoren er kvikk og går godt, helt nytt rustfritt grenerør på den. Interiøret er slitt på standard plass. Ypperlig til deg som vil bygge billig norsk M-tech 2. Høystbydende over 32000. Bilen står i Ålesund, bilder kommer Har desverre ingen interiørbilder (skal ta en annen dag) Bedre bilder kommer, da dette bare var noen bilder jeg tok når jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 intrisert i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Om du har en caterham så hehe evt i hva da ? Du kan jo altids prøve noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0rgasmatr0n Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 et Volkswagen Vento g60 turbo prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 desverre, det er uaktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 bilder? rutite mtech2 stoler, skinn, delskinn, stoff ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Interiøret er grått stoff. Det standard e30, bare sport stoler. Delskinn dørpaneler, men helskinn kan medfølge Legger ut bilder nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Interiøret er grått stoff. Det standard e30, bare sport stoler. Delskinn dørpaneler, men helskinn kan medfølge Legger ut bilder nå Ok supert, ta bilder av rust og andre negative ting også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Ser ut som denne mangler nederste del av m tech 2 leppa eller ser jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Det stemmer, det har jeg glemt og nevne i annonsen desverre, jeg hadde planer om og sette på en Rieger Infinity lippe der. Men som sagt, så er ikke den helt strøken, derav den relativt lave prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Okey måtte bare høre Skaffer du eventuelt papirer på bil før salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Jeg kan altids gjøre mitt beste, vet navnet på gamle eier (ikke han jeg kjøpte den av) men han før der igjen. Kan ikke garantere noe. Selges vell egentlig som delebil, der kan jeg garantere den er bankers men litt synd og ikke få brukt ett så godt kaross. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Skjønner skjønner Virker som en meget bra bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå